Äkta vänner eller falska vänner?

Det är något ja tycker är svårt att skillja på ibland...
Enligt MIG, ska en äkta vän vara:

*En som alltid ställer upp och stöttar
*En som man kan säga allt till utan att det kommer vidare
*En som ser dom osynliga tårarna.

Det är alltså vad jag tycker. Jag kan säga redan nu att jag bara har en som ja verkligen till 110% kan säga allt till, vara mig själv för, och grina så tröstar den mig. Det är Master. Låter knäppt åt alla håll och kanter men det är så det är.Alla har tyvär inte någon som står vid änns sida DAG SOM NATT. Men jag har tur som har min lilla lurvboll, han finns verkligen för mig 24/7.

Jag älskar han mer en något annat i hela världen!


men jag har en määängd med vänner SOM jag kan lita på. Det har jag faktiskt. Men har inga som ja kan berätta EXAKT, EXAKT, EXAKT allt för.. Inte någon som ja kan bara sätta mig ner och grina för, prata ut och bara få ut den stora klumpen som ba kan sitta där ibland. Det är då det är så skönt med Master. Min bästa vän!

& imorgon kommer vi 2 äga sönder. Vi kommer susa förbi alla er andar, putsa banan med en felfri runda! Sen skiter ja i hur det går annars, huvudsaken vi har roligt och får en felfri runda♥






Äter du, är du tjock. Äter du inte, är du anorexia barn.
Dricker du, är du alkolist. Dricker du inte, är du feg.
Läser du böcker, är du nörd. Läser du inte, är du dum.
Om du röker, är du " cool ". Röker du inte , är du en nolla.
Har du sex, är du en hora. Har du INTE sex, är du feg.
Använder du smink, är du fjortis. Använder du inte smink, är du ful.
Det är inte lätt att vara sig själv , i en värld full av perfektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0