år 2011 - amazing!

Nu har snart ett helt år gott. Jag kan säga att både jag och Master har gjort stora framsteg!
Jag "börja" rida Master i febriuari och då såg det ut såhär:
dom här bilderna är ju nästan lite pinsam xd dom får mig att verkligen fundera, hmmm.. Mycket osäkert och hård hand, jajjamensan. Vi hade inge vidare sammarbete, vi bara hade som en liten "dragkamp" :/ Tänker mycket på hur mycket vi faktiskt utvecklas. På inte änns ett år har vi tagit oss från bottens kalla källar golv, till tävlingar upp till LC höjd. Jag kan säga att jag är NÖJD.
Att sedan börja tävla, det var ett stort steg för oss. Vi starta våran första tävling redan i maj om ja minns rätt. Och det va en början på våran kariär! Vi startade en LD och blev felifri utan några konstigheter, jag efteranmälde till en LC som va dummt av mig - och det slutade med att ja ramla av. Fortsatte att tävla och det gick bättre och bättre flr vaje gång, kände verkligen hur stolt ja blev efter varje runda!
Jag verkligen skryter nu, och det bryr ja mig inte om heller. Och att ja har utvecklat han själv på egen hand det känns otroligt! Min och Masters år har varit ett minne för livet och nu 2012 ska vi ta nya mål - placeras och starta en LB. Målet uppsatt, nu är det bara att tagga till sista året, ge allt och har roligt!
Har alltid lika roligt med Master, thats it! Sista året - nu jäklar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0