hej alla ni få som läser!

Har varit i stallet sedan 12 i morse, skönt nu när inga ungar springer där hela tiden! Hade nästan stallet för mig själv ett tag, woopa ;)
Hade lite träning till trettondagsshowen också, jag skrek som en ren idiot på läcktaren och stampa så ja vet inte vad lol...
Red sen gymkhana på Master, hur kul som hälst! Jäklar, han är ju som gjord för gymhkana, kanske borde satsa på det istället? hmm... njaa tror inte det va, men han var verkligen GRYM!
Imorgon, X-mas och inget stall. Master ska vila och det ska även jag! Shiit va tiden går FORT!? tyckte det nyss var juli haha :P
Nu till det absoluta bästa !
MIN DATOR ÄR LAGAD YEEES, WOOHOO, HELL YEAH! Så nu slipper ni se samma bilder om och om och om igen! :D

Kommentarer
Postat av: juliaaa

då kan vell du lägga ut filmen på sista omgången i johanna stark.:)<3

2011-12-24 @ 05:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0