HEJHEJ JUL-LOV!!!

Har inte orkat bloggat så mycket dom senaste dagarna, men lov nu och jul om nån dag ba! :D

Igår red jag barbacka på Master och pullsa lite i snön på dressyrbanan, gud va han tyckte det va roligt! ATT ja ska fortsätta pullsa! Pigg som en kanon va han också, så idag blir det ett dressyrpass i ridhuset! Och självklart tror man att det är LÖRDAG idag, så man kliver upp tidigt så man ska hinna med den ända bussen som går och sen står man där som en idiot i en halvitmme och väntar efter en buss som aldrig ska komma... -.- Gör först och tänker sen, så mig..
Ska snart börja göra mig iordning, bussen går 14.15, ett tag dit, men vill sova en stund innan ja drar iväg! ;)
Master ska trimmas idag somsakt, kanske kommer med en film sen!



Cool syrra som bjussar på en bild!



Btw, funderar på att vara med på dressyren i KM, hmmm.... som en träning och för att försöka nå mina mål innom dressyren! Mitt mål är 57% DET HÄR ÅRET. så om ja inte gör det, blev inte mina mål ifyllda och ett mål är ju till för att man hälst ska nå upp till dom'! Så hejja michan och master!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0