Hejsanhejsan!

Nuuuu ska ja sätta mig ner och skriva hur min sjukt bra'a helg varit!


Fredag:
Asså ja kommer inte ihåg va ja gjorde, eller jo, Joanna kom hit och sov över! Super mysigt med MYCKET skratt & kortspel, VANN stort över den sopan :') haha länge sen vi va med varandra nu!

Lördag:
Joanna och jag åkte till stallet och vi red ut en stund, mysigt, anntar att det va sista uteritten på bar mark utan snö! Sen när det blir snö blir det att pullsa och bara ha roligt! (ska ju faktiskt ha master från 22dec-8jan nu så(!!!)
Mockade och fyllde torv, Master fick äta sin EM ute i BLÅSSTORMEN också, jag och Emelie va med han i hagen en stund och busa lite med han! Städa även skåpet som verkligen behövdes! Sen följde Malva med mig hem och hon sov även över en natt! Ååå vilken bra Lördag asså!

Söndag:
Jag och Malva vakna vid typ halv nio, men vi gick inte upp förns runt halv tio.. Åt frukost, kolla på TV och så. Sen vela vi åka och báda men det sket vi i så vi stack iväg till Gnarp för att kolla på deras Jul show, och tack gode gud att det inte kosta någonting, jag skulle aldrig i mitt liv betalat för att sätt DET DÄR.
Förlåt Gnarp, men TYVÄR, det där va inte bra :/:/ Sedan åkte ja hem och nu sitter jag här som ett miffo och skriver HUR TRÅKIGA SAKER SOM HELLST. Aja..


DeN hÄr FiCk MiG aTt GrÅtA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0