Hiss&Diss ...

.... till MIG!


*Jag har gjort en stel,osäker och mindre kunnig lektionsponny till en ponny som hoppar nu LC höjd på lite mer en ett halv år!

*Jag är lätt lärd, alltså jääätte bra på tävlingar när man går banor ;)

*Jag är nästan FÖR snäll mot master ibland, haha!

*Jag är ingen dålig förlorare

*Min ilska går aldrig ut över hästen





*Jag kan bli lätt sur och irreterad(!!)

*Jag kan bli lätt hård i handen när Master bli stark = :@ :/ :(

*Jag tjatar om saker hela tiden och får damp om ja inte får det....... :O

*Min blogg blir mer och mer tråkig


Kommentarer
Postat av: Du vet väl vem.

Master var inte stel och osäker.

Han var till och med bättre när Joanna var foder på honom.

2011-12-06 @ 17:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0