Min största rädsla innom ridposrten

Min största rädlsa innom ridsporten, är lite blandat. Det flästa är rädd för att gå om kull med hästen, och ja det är jag med såklart! Dock är ja mer rädd att hästen hamnar över mig.. Känns som man ska bli mos då typ väl? :s Även mycket rädd för att Master ska bli skadad eller sjuk, det är något ja tänker på ofta. Oftare en va ja behöver och ska.. Usch, skulle bli sjukt jobbigt att se han så..
Men mest av allt är jag rädd för att tappa intresset av, inte själva "häst intresset" utan Master, att inte tycka det är roligt att ha hand om han längre..
No way, det kommer inte hända, i promise! Men tänk OM liksom? Vad ska jag ta vägen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0