Svar på kommentar'

Postat av: Du vet väl vem
Master var inte stel och osäker.
Han var till och med bättre när Joanna var foder på honom.
Svar: Nej jag har ingen aning om vem du är ;) Och om du tycker så får du tycka det! :) Sjävklart var Master jätte fin med Joanna, men det va inte det ja prata om det ja mena va att jag har gjort stora framgångar med honom, och om du inte tycker det så ska ja inte hindra dig!




Från det här

Till det här
Det var bara det jag vela få fram, att ja säger inte att det inte finns någon som ridit/rider han bättre en mig för det finns det säkert. Men att JAG har gjort framsteg med HAN - JA, YES & återigen JAA, det har ja faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0