tjooohoooo

hejhej! Precis kommit ut från en varm dusch :) Har varit i stallet och frysit mig fast till en liten istapp. Längtar redan till sommarn asså :( Master tyckte det va jääätteee roligt iallafall, han va sjukt pigg och snubbla hela tiden xd:o:p
Min lilla klant ponny<3 Imorgon är det hoppträning.. Är inte så sugen nu liksom för det är typ 3 till som ska rida med på våran lektion = trångt & inte lika mycket träning.
Så inte så taggad! Men men ... jag hoppar ju tråttsallt bara varannan vecka.. Och + att det är KM nästa vecka (TAGGA,TAGGA,TAGGA). Sååå lite tid kvar för att träna! Vill ha mer tid på mig ju! Hoppas på 2 felfria runder och PLACERING förstås ;)
2 VECKOR OCH 3 DAGAR KVAR TILL JULAFTON,  HELL YEAH!!



When I see your face, there's not a thing that I would change
Cause you're amazing, just the way you are'
He's so beautiful, and I tell her every day



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0