åå Master, du är så bäst

Skolan, tänker ja inte prata om idag heller.. uäääk.
STALLET HOPPTRÄNING=AZUUUUM, :') åå bäbis har blivit såå duktig! Han har fått en mycket bättre galopp och hoppteknink, nästa gång, I PROMISE , då ska ja skaffa film! hihi kan inte låta bli att skryta lite, jag som fått han så fin i hoppningen (A) shiiit, gubben hur ska det gå att lämna dig?
Precis som ja trodde blev det en väldigt nyttig träng, och ja, det var kanon!
Och ja, jag vet det är svårt att fatta hur vi gjorde! Och har ja stavat fel,  jag gör det vardagligen så haha...
De ser fett tråkigt ut och inte alls nå svårt, men det va tajt mellan alla hinder och man måste använda mycket ytterskänkel.. Mycket nyttigt för mig och Master.
Master var grymt pigg och det är bra när vi hoppas sånt här, för orkar verkligen inte banka på han när han är seg!? Så det blev en kanon träningen med en kanon häst, ett + på det! :) Känns super till den 17 nu! Är 2000% taggad, gasen i botten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0