Depp shit

Nellie.b , hon är så sjukt inspererande. Och ännu blir hon när hon skriver ett inlägg som ja verkligen suger mig till! Och ja ibland blir man lite WB, men lovar, finns ingen på hela denna gjord som inte herrmar någon? Nån gång börjar det, nån gång slutar det.

"Med lagom kommer man INGENSTANS. Ta fram det NI/DU är bäst på & bara BRING IT ON. Jag är bäst på att vara mig själv. Sen att det är att jag ser äldre ut & beter mig äldre, så fine. Så länge inte nån tar skada av det, right?

Har haft HUUUR många diskussioner som helst med mamai & papi om vem jag är & varför jag trivs bäst med äldre. Båda 2 var likadana. Kankse är det så. Min syrra e likadan. Men sålänge man trivs & mår bra, så kör jag på det.

Samma ska du göra. Ta fram det du är extra bra på & va den du är. Om det sen är att leka med lego eller leka häst fast du e 14 år, så skit i det. Eller att du tycker om att gå på cafè med kompisar fast du e 11. SKITSAMMA. Vem bestämmer det egentligen? JO just DET, DU. Vem bestämmer VILKEN blogg som är snyggast? Eller har mest läsare? Jag? Knappast, jo just det, DU."

 

Det här var en del av texten, och ja tar verkligen åt mig, då ja är en person som ändrar mig i beteände efter vilka ja är med, då ja vill passa in, inte bli utanför m.m. Detta är självklart något ja jobbar med, ja vill vara den där, som Nellie är, stark,snäll, sattsande & ja, våga bjuda på sig själv. Göra sina misstag,& lägga det bakom sig, always nellie.

Det är svårt att vara JAG varje gång, inte alla vänner som accepterar mig som ja är.

Vill du vara min vänn? då ska du vara med mig, inte styra och ställa, då blir ja 'the fake me'. Respekterar du inte det, DRA. Tråkigt men sant. Ja vill komma någonstans i livet känner ja nu. Tänker inte ta imot orden 'tönt', 'P12', om det inte är så att det ÄR PÅ SKOJ, på riktigt. Vafan tycker ni ja är en 'tönt' håll det för er själva, säg det till dina vänner, inte DIREKT mot mig. Ja hör det ändå ganska ofta! Tar inte illa upp, nej, det är ganska ok, så länge det inte går över gränsen. Och den gränsen går MÅNGA över, även ja ibland.

Nej, från och med NU. ska ja vara mig själv mot alla,alla,alla. Sätta rätta mål, sattsa, vara modigare. & VÅGA säga ifrån.

 

OK, jag är ja, respektera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0