Familjen Johnson Jao'

Hej vi heter lagomt knasig. Vi bråkar 90% av våra liv. Men ändå är 60% av de är kärlek. Lite knepigt ja. Vi flyttar och far hela tiden, men nu har vi hittat en plats vi verkligen trivs vid. Mitt ute i ingenstans va det ja. Vi bor här med våran hund Bianca... Oj vänta nu, kanske borde berätta vilka vi är?
Casandra, min lilla syster, hon är 8 (på söndag) och är känd för att göra bort sig xd Men bästa syrran helt klart<3
Hon har ett stort intresse för Friidrott, och där hon äger ut alla, all time, stolt? ;)
Hoppas hoppas hoppas hon tar över Master efter mig, då ja känner mig trygg i det och hon är något intresserad!

-




Pappa, världens bästa pappa! Självklart kan ja bli RYSANDE på han, men såklart alltid bäst! <3 Han tycker inte så mycket om hästar, men har börjat ställa upp för mig och hästarna genom att visa att han gillar dom lite. Och det är ja jätte glad för! Tack för att du finns och ställer upp <3

-



Mamma sur Maria, vi bråkar hela hela tiden haha! Så här små bråk! haha hon ska alltid vara med den sista kommentaren, alltid vinna, alltid vara hon som har rätt! Det är min mamma det <3


-



Bianca, hunden som verkligen betyder! Hon ställer alltid upp <3 Är lite knasig å så ibland, tlx springer in i dörren eller så haha! Banka buuus, är en av dom 32165321655 smeknamn hon har :) :)  Hon älskar godis mer en hon älskar sitt liv kan ja säga jao'.

-





Sen har vi ju stjärnan i det hela, den som skapar den stora kaosen i allt, jämt och ständigt! Mini bitchen 1, yees, here i am!!!

virrit inlägg - check!


Min familj is craaazzy! Ja gillar det ibland... men ibland - TA MIG HÄR I FRÅÅN !!!!

Pinsam familj, japp.
galen familj, japp.
känslofull familj, hahahhaha.

Min familj kan vara det mest sprängfulla medlet i världen, men älskar den sjukt mycket konstigt nog ändå!... ibland iallafall! ;)

Det här inlägget blev dock inte så långt, har liksom inge mer att skriva.. vet faktiskt inte varför ja gjorde det, kanske för att ni skulle f¨å veta lite mer om oss, men det va ju inte så intressant! xd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0