Gästbloggning

Hej jag heter Josefine lärka och jag är 13 år. Jag och Michelle är riktigt bra vänner och har känt varandra ganska länge. När vi var mindre var jag Michelles förebild och även nu säger hon. Riktigt gulligt!;) Jag lärde känna henne när vi gick på samma ridläger för många sommrar sen. Hon red bland annat hästen som sparkade mig i huvudet under en uteritt. Fast det var ju inte hennes fel! Det var mitt....för jag snubblade. Idag har vi varit i Hede och åkt slalom. När vi skulle kliva in i bilen här hemma hos mig så ramlade hon och typ halkade in under bilen:S Fast hon ramlade ingenting i skidbacken men därimot när vi gick till bilen så ramlade hon och typ grät lite och sa att hon skrappat upp ryggen men det hade hon ju såklart inte!;) Nu sitter vi och väntar på Michelles pappa som ska komma och hämta oss så att vi kan åka hem till henne och åka skridskor. Haha hon sitter och kollar efter snygga killar i skolkatalogen och ritar mustacher på alla tjejer i mina tidningar! MOGET!! Älskar dig ändå fjomp!:*<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tjenare ni värkar ha roligt när ni är med varan fast det visst jag redan. Men du Michelle du är så klantig. HAHA men Michelle du är så snäll fast det är du också Josefine



Men iallafall så följer jag din blogg och den är jätte bra



HEJDÅÅÅÅÅ:)

2012-01-22 @ 14:18:41
Postat av: Julia K (TEAMRYTTARNA)

Super fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2012-01-22 @ 15:07:14
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: evelina

Jätte fin blogg!:)

jätte jätte söt ponny på headern!:) är den din?

Ska du göra idag?:)



Hoppas du får en toppen söndag!:)

följa varann via bloglovin?:)

2012-01-22 @ 19:01:24
URL: http://poniiriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0