hej alla

Hej! Jag skrev förut att vi inte kommer få internet förns om 2 veckor, det kommer vi inte heller men bi fick låna nån sticka av grannen så vi har internet, fast ett mycket dåligt internet! :) Har hänt mycket under dom dagarna jag inte bloggat! Tar allt lite snabbt.
-
Har bland annat haft king dagar med Emelie! <3
Sovit hos varandra nästan hela lovet haha, mysigt och busigt!;)



Nyår firade jag med familjen hemma, skönt att bara vara hemma ibland!

Var med på en träningstävling med valfri höjd, jag hoppade en bana på 75cm och blev felfri, var hur nöjd som helst!


Sen var det dagen innan trettondagshowen, årets "höjdpunkt", jag och master skulle vara med på Maskerad hoppningen och vara i samma lag som Joanna och abbe. På genrepet började det med ett missförstånd mellan mig och Master. Master råkade nämligen sparka mig på låret då han blev rädd för toalättsittsen jag hade runt halsen. (Vi skulle vara dr mugg och kapten filling) Och då visste jag ej om ja kunde rida. Men ja bvestämde mig sedan för att hoppa upp och försöka, det gjorde ont men ja fortsatte ändå :P Och tur va väl det, för nästa dag på själva "tävlingen" VANN VI! helt sjukt att dom som tävlat minst vann! Är sjukt nöjd och glad, ett + på att det blev min och Masters första ärvarv ! ;)
Igentligen skulle vi rida ärvarv på ett par andra ponnysar då våra skulle gå på barnkadrilj, men det blev inte så!
( På själva vår show hade jag toalettsits och master hade toapapper över hela sig och även ett täcke det stod prutto-mobil på! Men eftersom master skulle gå kadrilj hade dom hunit tagit av allt, därav varför vi såg så "vanliga" ut på ärvarvet/bilden ;) )


Och idag skritta och trava jag med Joanna å abbe i skogen, Master kändes väldigt trött och det förstår ja! Han är inte van att behöva hoppa 3 dagar irad! ;) Är mycket förvånad att han hoppa alla "läskiga" hinder på showen :D

en nöjd,nöjd,nöjd michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0