hej!

internet kronglar något riält för oss just nu :/ Bloggen ligger fortfarande stilla, sorry ,men finna inget ja kan göra! Försöker komma in på bloggen varranan timme men det går inte.. den bara stannar upp och laggar... Men nu har ja ääntligen kommit in efter 20min väntan, får se om det blir publicerat i huvudtaget :s
Skolan har början - plugga hååårt, vi sexor ska börja få BETYG redan :/ Så ja det är bara att jobba på michelle! Nu ska ja gå och lägga mig för att sedan kliva upp i vanlig ordning kl6 i morgon... Måste bara få säga att det är nån random tysk som börjat i vår klass, a han fattar inte svenska, lite annorlunda fast ja ska ju alltid sticka ut så ja satte mig ner direkt och lärde mig tyska av han :P haha går inte sluta att skriva nu när ja inte skrivit på ett tag skulle kunna skriva av mig hela natten om ja så kunde! ;) Men verkligen hoppas, hoppas, hoppas att ja kommer in imorgon också! Har nog mycket att berätta om då, då ja ska till stallet först. Måste också säga att det går SUPER meed master just nu:*
xoxo

Kommentarer
Postat av: Alva

Så sjukt fin! :-*

2012-01-13 @ 17:15:26
URL: http://alvatrane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0