Jag tar det lite snabbt igen...

Jag och Master, vi har gått nå sjukt långt! När jag börja på han, vi visste ingen av oss hur vi skulle bete oss, hur vi skulle göra. Vi bara körde och det gick liiite fort xd ja red som en kratta och han sprang som en tok.. Helt galet haha! Fattar inte att ja fortsatte på han, efter första foder dagen kasta han av mig så han låg inte så bra till! ;) Men är så himmla glad att ja inte gav upp och fortsatte att kämpa, för kunde knappast få det bättre en sähär !♥
Från det där, till att komma ut på lite tävlingar, bli felfri och ja allt!
Det är STORT i mina ögon!
Andra tävlingen för mig och Master, det blev våran första felfria LC, kan ni gissa hur STOLT ja va, typ skröt om det hela hela tiden haha! ;)

Snart 1 år med bästa ponnyn, tiden går för snabbt .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0