Bloppis



Boken Häst hoppning! Jätte bra bok för dom som vill lära sig lite extra.. Nästan ny.
Nypris: 310kr
Mitt pris: 100kr




Filmen egen häst, sjukt bra film för er som ska skaffa häst för första gången!
Ny pris: -
Mitt pris: 50kr




Häst lexikon med alla hästraser i världen och hästens historia! Intressant bok!
Ny pris: 299kr
Mitt pris: 80kr



Ett ros schabrak, suuuper gulligt!
Ny pris: cirka 250kr
Mitt pris: 100kr




Vinter jacka, en sjuuukt skön en som ja kommer använda tills den blir såld... Men självklart tvättas den innan köp! En jätte bra och varm vinter jacka!
Ny pris: -
Mitt pris: 300kr



Helt oanvänd lila ludd grimma (GOOGLE BILD!!!) strl cob!
Ny pris: 100kr
Mitt pris: 70kr





För intresse Mejla till [email protected]
Eller ta kontakt med mig på stallet om du rider där!

Kommentarer
Postat av: maya

funder på schabraket :)

2011-11-30 @ 21:04:03
URL: http://ponnyteam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0