Hej!


Michelle Johnson är mitt namn! Och nej, jag kommer inte från typ nått annat land. Född i Sverige, bor i Sverige och kommer alltid bo  där. Jag är en tjej på 12 år som älskar djur, men mest av allt hästar då jag sattsar på den sporten. På fritiden är jag med kompisar eller är i stallet, båda på stallet och annars brukar jag vara med Emelie, en av mina absolut närmaste vänner. ♥looove till dig Emmii♥  En sjukt bra kompis som man verkligen kan lita på! Mitt favorit ämne i skolan är Engelska även fast ja helt katastrof suger på det haha... vet inte varför jag gillar det, kan vara för att vi får sitta vid datorn och då kan man ju göra massa annat.. haha.. guud va tråkiga saker ja skriver om.. aja, jag gillar att sjunga också, något jag gör varje dag, gör det när ja duschar när jag har tråkigt men mest när jag är nervös ! haha sjunger ALLTID när jag tävlar eller ska typ ha prov, lalalallala ingen blir störd. Ja som sakt, jag är typ lite flummig av mig, är oftast snäll och så, men kan blir riktigt arg också! Så ingen idé att reta upp mig inte ;)





Jag är foder på en ponny som heter Master som står på ........ ridskola. Jag vill mest av allt i världen köpa han. Men tyvär har vi ej råd då vi byggt ut vårt hus för en mägnd av pengar. Jag och Master tävlar i hoppning lokal LD LC jag hoppas vi kommer komma längre på den tiden vi har kvar. Master är en B-ponny valack på 10 år och 128cm. Han är världens bästa men också busigaste ponny! Han ställer alltid upp för en och vill ingen illa. Allt en tjej kan drömma om! Men nu är vi på vårt sista år och det kommer förhoppningsvis bli det bästa! Efter Master vad ska ja göra då?.... Jo ja vill väl självklart köpa en egen ponny, men vi har inte råd. Kanske kommer jag hyra hem en på foder, men det ska vi ta DÅ. Nu ska jag bara ha näsan framåt och ha roligt det sista året med min lilla grabb:* Den bästa killen man kan skaffa! En som inte skickar sms och skriver, det är slut. Utan gör han slut, gör han det face2face;)





/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0